niedziela, 22 maja 2016

Informację o 2 sezonie

Witajcie !

Dziś mam dla was potwierdzone informację na temat drugiego sezonu. Oraz oglądalności pierwszego.

 
Zapraszam do rozwinięcia !

– Fabuła toczyć będzie się w amerykańskim szpitalu i skupiać się na najciekawszych wątkach medycznych. To coś co Ryan Murphy uwielbia i miał z tym wiele radości podczas tworzenia serialu Nip/Tuck. 2. sezon Scream Queens ma być tworzony w podobnym stylu. W nowym sezonie na pewno powrócą aktorzy z 1. serii i będą grać tych samych bohaterów – powiedział Gary Newman, prezes FOX.

Są to informację o których już pewnie każdy wie, ale chciałem, żeby pojawiły się na blogu. Mam także informację na temat słabej oglądalności pierwszego sezonu.

Królowe krzyku oglądało w telewizji średnio 2,80 mln widzów, przy współczynniku 1.1.  Jednak tylko 30% całej widowni, oglądało produkcję FOX na żywo w telewizji. Kolejne 26% oglądało odcinki przez nagrywarki DVR, a 44% przez serwisy VOD i Hulu.

Wydawało mi się że serial zdobył większą popularność. Ważne jest to, że twórcy postanowili się nie poddać i kontynuować serial. Mam nadzieję że drugi sezon przyciągnie tłum nowych widzów i fanów.

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Czyli że zobaczymy dziewczyny w tym szpitalu w którym chanelki były zamknięte?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie wiemy, jednak gdy pojawią się szczegółowe informację, zamieszczę je na blogu :)

      Usuń