niedziela, 25 października 2015

1x06 - Podsumowanie i Wypunktowanie

Hej wszystkim, najnowszy odcinek już za nami, przyszła pora na podsumowanie. Zapraszam do rozwinięcia. Uwaga SPOILERY !!!


Ten odcinek według mnie był jednym z najlepszych w serialu. Wszystko zaczęło się od wyboru na przewodniczącą Kappy. Wynik zakończył się remisem, i Chanel oraz Zendaya zostały przewodniczącymi. Ps, Chanel naprawdę mnie zaskoczyła, jednak głównym wątkiem odcinka było piżama party. Podczas którego wydarzyło się wiele ciekawych wątków. Relacja Chanel i Sam była bardzo ciekawa, i szkoda że nie będzie kontynuowana. Szkoda że Sam nas opuściła, jednak jej śmierć była bardzo ciekawa Domyśliła się kto jest mordercą, i się nie pomyliła, w dodatku chciała pomagać tej osobie. Po więcej moich opinii zapraszam was do podsumowania.

1. Postać odcinka
Zdecydowanie Sam. oddając hołd zmarłej członkini KKT, uczyńmy ją postacią odcinka.


2. Wkurzająca postać.
W tym odcinku mało kto mnie zdenerwował, jednak nie rozumiem większości bohaterów, dlaczego po prostu nie uciekają. Ale gdyby tak było nie było serialu, więc zostawię to miejsce puste.


3. Najlepszy moment
Bez zastanowienia mogę wstawić tu śmierć Sam, domyślałem się że będzie następną ofiarą, jednak ta scena była bardzo tajemnicza i dziwna. Ps. nie mogłem znaleźć odpowiedniego gifa :-/


4. Duet odcinka
Dziś to miejsce przypada Sam i Chanel #3.



5. Największe zaskoczenie
Najbardziej zaskoczyło mnie zachowanie Chanel na początku odcinka i później ujawnienie jej planu.


6. Cytat odcinka
"Uwierz mi, że jeśli coś bym czuła, płakałabym w tym momencie"




To tyle z dzisiejszego podsumowania, w następnym pojawią się oprócz starych, nowe kategorie. A wam jak się podobał ten odcinek ?

5 komentarzy:

  1. Ta, Sam jest zdecydowanie postacią odcinka :-)
    Wkurzył mnie ten ojciec xd.
    Podobał mi się moment w którym grali w butelkę.
    Moim duetem odcinka była Zendaya i Chanel.
    Wkurzyło mnie jeszcze to że nie zdjęły maski temu diabłowi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak, będzie w najbliższym tygodniu (była dwu tygodniowa przerwa)

      Usuń
  4. Aaa. Bo szukam i szukam wszędzie. Dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń