wtorek, 27 października 2015

Aktorzy w Innych rolach #1

Witajcie, dziś przedstawię wam w jakich produkcjach można, lub mogliście zobaczyć postacie z Scream Queens. Wiadomo że nie wymienię ich całego dorobku, ale te najlepiej mi znane i które miałem okazję zobaczyć (dodam swoją opinię kursywą). Po więcej zapraszam was na stronę Filmweb.com (wystarczy kliknąć w gifa z daną osobą. Zapraszam do rozwinięcia :-D


 
1. Emma Roberts
 
"Millerowie", "Hotel dla Psów", "American Horror Story" - sezon 3,4. Osobiście uwielbiam film "Millerowie" i całą postać graną przez Emme. Liczę na drugą część. "Hotel dla Psów" widziałem dawno temu, jednak gdy byłem młodszy to go uwielbiałem, i do dziś dobrze wspominam ten film. AHS to jeden z moich ulubionych seriali, Postać zagrana w 3 sezonie bardzo przypominała naszą Chanel Oberlin (taka zimna suka). Ale co się dziwić jak oba te seriale stworzył jedna osoba - Ryan Murphy. 
 
http://www.filmweb.pl/person/Emma+Roberts-131427
 
 
2. Skyler Samuels
 
"THE DUFF (#ta brzydka i gruba)", "Zemsta Futrzaków", "The Nine Lives of Chole King"
Aktorkę tą kojarzę tylko z tych dwóch filmów, w The Duff była zupełnie niepodobna, w "Zemsta Futraków" jej roli nie kojarzę. Szkoda że TNLOCK zakończyło się tak szybko.
 
http://www.filmweb.pl/person/Skyler+Samuels-145754
 
 
3. Lea Michele
 
"Glee", "Sylwester w Nowym Jorku"
Glee kiedyś widziałem, jednak nie jestem na bieżąco, może do niego powrócę. A sylwester widziałem i bardzo mi się podobał, taki lekki i zabawny :-)
 
http://www.filmweb.pl/person/Lea+Michele-238164
 
 
4.Abigail Breslin
 
"Mała Miss", "Zombieland" ,"Sylwester w Nowym Jorku", "Wyspa Nim"
Aktorka ta ma po mimo młodego wieku, ma jeden z najliczniejszych dorobków aktorskich z całej obsady. Nominacja do Oscara za Małą Miss, była bardzo zasłużona. Wyspa Nim była bardzo fajna, Zombieland - śmieszny. Ciekawostką jest że zagrała w Sylwester w nowym Jorku, czyli u boku, Lei Michel. Między aktorkami jest lekka rużnica wieku, którą kiedyś bardziej było widać, niż dziś.
 
http://www.filmweb.pl/person/Abigail+Breslin-139264
 
 
5. Keke Palmer
 
"Wskakuj", "Wyśpiewać marzenia", "Całe życie z wariatami"
Jedynym filmem jaki widziałem z jej udziałem był Wskakuj, film oglądałem na kanale Disney Chanel i był całkiem spoko, niestety innych filmów nie miałem okazji zobaczyć, jednak myślę że Keke zdobędzie jeszcze nie jedną dobrą rolę.
 
http://www.filmweb.pl/person/Keke+Palmer-266507
  

4 komentarze:

  1. Emmę przede wszystkim kojarzę z serialu na Nickelodeon "Nieidealna", kiedyś dawno temu często oglądałam :D Widziałam też Hotel dla psów ale nie miałam pojęcia że gra w AHS! Leę też bardzo dobrze znam, z Glee. Bardzo lubię ten serial, nie oglądałam tylko ostatniego sezonu. Widziałam też kiedyś "Wskakuj" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 sezon AHS z Emmą, w jednej z głównych ról jest super, polecam :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Emma Roberts - Zbuntowana Księżniczka

    OdpowiedzUsuń