piątek, 23 października 2015

Moje Przemyślenia - Red Devil


Jego postać w skrócie opisałem wcześniej, teraz pokażę wam moje top 3 podejrzanych w tej roli. Zapraszam do rozwinięcia. Uwaga, możliwe SPOILERY !



3. Hester Ulrichd
Dziewczyna zagadka, te słowa opisują ją najlepiej. Po pierwsze: nie wiadomo czyją konkretnie stronę trzyma (prawdopodobne że działa sama). Z początku serialu brzydkie kaczątko z drutami przy twarzy, lecz wraz z pomocą Chanelek zamienia się w sex-bombę. Zadziwia mnie fakt że bez żadnej trudności odnalazła się w świecie KKT i zachowuje się jakby stara Hester nigdy nie istniała. Jest postacią bardzo tajemniczą i idealnie pasowała by na czerwonego diabła, z czasem zobaczymy czy dowodów na pannę Ulrich przybędzie czy zostanie uniewinniona lub zabita.



2. Wes Gardner
Ojciec Grace, również jak Hester jest podejrzaną postacią. Chce chronić córkę przed niebezpieczeństwem i niechętnie wysłał ją do KKT, jednak po mimo zagrożenia ma czas na wdawanie się w romanse z psychicznie chorą kobietą (Całe Scream Queens ;-) ), która, również jest bardzo podejrzana, i uważam że odegra jeszcze bardzo dużą rolę. Jednak wróćmy do Wesa. Mężczyzna ten może być ojcem dziecka (prawdopodobnie jest nim Grace) z tamtej nocy i ma w pewnym sensie motyw. Jednak trochę dziwne jakby był zakochany w Zenday, jednak w tym serialu wszystko jest możliwe.



1. Sam
Czyli moja numer jeden w kwestii podejrzanych. Pojawia się w tle, i ma czas by zdążyć wskoczyć w czerwone wdzianko i mordować. Jest lesbijką, co mogło by wytłumaczyć zauroczenie Zendayą. O jej postaci nie wiemy za wiele i nie należy do głównej obsady. Mało kto ją podejrzewa, jednak nie mamy pewności czy ujawnienie czerwonego diabła będzie szokujące, czy nie. Serial liczy na razie 6 odcinków i na dzień dzisiejszy trudno stwierdzić kto jest zabójcą. Lecz pewnie każdy ma już swoje małe typy podejrzanych i tych ,,dobrych''. Według mnie każdy w serialu ma coś za skórą i każdy może być Red Devil

8 komentarzy:

  1. Nie oglądałam jeszcze 5 i 6 odcinka, ale zaraz to nadrobię bo już się wciągnęłam! W zasadzie co odcinek zmieniam zdanie co do podejrzanego i pod tym względem przypomina mi Pretty Little Liars, co mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam ten serial, niby takie pll, a jednak ten humor go wyróżnia na tle innych seriali tego typu ;-)

      Usuń
  2. Sam to to napewno nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam to to napewno nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ja już nie wiem kto to może być, zwłaszcza po ostatnim odcinku :D

      Usuń
  4. Chciałabyś abym zrobiła Ci wygląd bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie, ja się na tym nie znam :-)

      Usuń
    2. Mogłabym wysłać ci kilka opcji, a jak któraś ci się spodoba to możesz mnie dodać jako drugiego admina i ci to ustawię. Także napisz do mnie na e-mail: kajanirman@gmail.com

      Usuń