środa, 25 listopada 2015

Chanel #3 to Red Devil ? - Wskazówka z Facebooka

Dziś zaprezentuję wam wskazówki, które podpowiadają nam, że Chanel #3 ma coś wspólnego z RD. Podpowiedzi znalazłem na facebooku Scream Queens Poland. Według mnie mało prawdopodobne że to ona, ale te poszlaki wprawiają mnie w zwątpienie. Dlaczego ? Zapraszam do dalszego czytania.

 

Istnieją dwa diabły. Chłopak i dziewczyna, brat i siostra, Boone i... No właśnie, kto ? Pewnie to dziewczyna, no chyba że w grę wchodzi zmiana płci, jak w "Pretty Little Liars". Boone był gejem, Chanel #3 też ma podobne skłonności. Może czerwone diabły mają to w genach ? hahaha. A tak na poważnie to zainteresowało mnie to porównanie.
 
 
 
Chanel #3 wyskrobała twarz swojego rzekomego ojca - mordercy Charlsa Mansona. No właśnie, kolejny raz mamy do czynienia z genami, może po nim też odziedziczyła jakieś mordercze skłonności.
 
 
W szpitalu psychiatrycznym, widniał obraz mężczyzny, który w bardzo dużym stopniu przypominał tego, który został wyskrobany na dyni. Spójrzcie tylko na tą twarz. Obaj raczej dłuższe włosy, brody. No wątpię, aby był to przypadek. Na myśl przychodzi mi że chciał on odwiedzać swoje potomstwo, jednak Gigi tego nie chciała. Może w ucieczce przed nim postanowiła ukryć się w psychiatryku ? Nie wiadomo. Wiemy także, że nasza Chanel #3 ma bogatego ojca. W końcu, bez żadnego problemu przelał jej 300 tysięcy, aby ta mogła wpłacić kaucje na Chanel. Na dzień dzisiejszy jest to mój numer 1, wśród podejrzanych. Odpowiedzi dostaniemy, dopiero w 12, 13 odcinku. A co do niego, jutro będzie post poświęcony, dotychczasowymi informacjami o nim. 
 


2 komentarze:

  1. Jakoś nigdy nie pomyślałam że to mogłaby być ona, ale bardzo ciekawa teoria! Następnym razem przyjrzę się jej bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie zwracałem na to uwagi, szczególnie na początku, gdzie ponoć jest najwięcej podpowiedzi

      Usuń