sobota, 14 listopada 2015

Wypunktowanie 1x08 Mommie Dearest

Za nami kolejny bardzo dobry odcinek serialu. Sprawa z dwojgiem dzieci, która stawiła fabułę w zupełnie innym świetle. Zdecydowanie jestem na tak.

Zapraszam do rozwinięcia !


1. Postać odcinka
No kto inny jak nie Nieustraszona Denise Hemphill. W odcinku pokazuje naprawdę dużo. Daję nam dawkę humoru, jak i pokazuję że jest troskliwa. Za to ją uwielbiam.
 
Image
 
 
2. Najlepsza scena grupowa
W tym odcinku najbardziej spodobało mi się szukanie dowodów na to że Grece i Zenday są czerwonymi diabłami.
 
Image
 
 
3. Cytat odcinka
"Dlaczego masz na sobie moje ciuchy !"
"Większym pytaniem było by dlaczego masz taki sam rozmiar, jak czterdziestoletnia kobieta"
 
 
Rozbawił mnie także ten dialog:
 
"Z imienia Zenday Williams układa się "Mogę zabić Liz Down"
"Kim jest Liz Down ?!"
"Nie wiem, ale najwyraźniej Zenday planuje ją zabić"
 
 
4. Największe zaskoczenie
W wannie urodziło się dwójka dzieci, i żadnym z nich nie jest Grace ?
Co prawda to pytanie, ale bardzo mnie zaskoczyło
 
Image
 
 
 
5. Dowiedzieliśmy się że...
Za wszystkie pieniądze świata Denise kupiła by sandały.
 
 
 
6. Ulubiony moment.
właśnie ten:
 
 
I ten :-)
 
 
Oraz genialna walka Dziekan Munch z czerwonymi diabłami i sędzią
 
Image
 
 
W Odcinku pożegnaliśmy Jennifer. Szczęśliwej podróż, miejmy nadzieję że w niebie będziesz miała całą masę świeczek :-)
 
 
 
 
 

1 komentarz:

  1. Dlaczego im nikt nie ściąga tych masek?! No cóż.. Nawet Dziekan Munch się nie popisała rozumem tym razem

    OdpowiedzUsuń